Resmi Gazete’de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Ankara Vali Yardımcılığı görevine getirilen Çerkeş Kaymakamı Emir Osman Bulgurlu, yeni görevine uğurlandı. Çerkeş Hükümet Konağı önünde düzenlenen veda töreninde 5 yıllık görev süresini tamamlayan Bulgurlu, ilçe protokolü ve vatandaşlarla vedalaştı. Bulgurlu program sonunda alkışlar eşliğinde Ankara’daki yeni görevine uğurlandı.
Resmi Kararname Sonrası Görev Değişimi
Resmi Gazete’de yayımlanan atama kararnamesi doğrultusunda Ankara Vali Yardımcılığına getirilen Emir Osman Bulgurlu için Çerkeş’te veda programı düzenlendi. Görev süresi boyunca ilçede hizmet veren Bulgurlu, yeni görev yeri için hazırlıklarını tamamlayarak ilçeden ayrıldı.
Hükümet Konağı Önünde Duygusal Veda
Veda töreni Çerkeş Hükümet Konağı önünde gerçekleştirildi. Burada görev süresini tamamlayan Emir Osman Bulgurlu, katılımcılarla tek tek vedalaşarak ilçeden ayrıldı.
Törende konuşan Bulgurlu, görev yaptığı süreye ilişkin duygularını şu sözlerle dile getirdi:
"Çerkeş'ten bugün itibarıyla ayrılıyorum. Bu süreçte birlikte güzel işlere imza attık. Ankara'da her zaman bir kapınızın olduğunu bilmenizi isterim. Bizden yana hakkımız helaldir, sizler de hakkınızı helal edin."
Alkışlarla Ankara’ya Uğurlandı
Programın sonunda Emir Osman Bulgurlu, ilçe protokolü ve vatandaşların alkışları eşliğinde Ankara’daki yeni görevine uğurlandı. 5 yıllık görev süresinin ardından gerçekleşen bu veda, ilçede duygusal anlara sahne oldu.





