Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabı üzerinden Mısır'daki D-8 11'inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ne ilişkin yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı.

İnternet Medyasında BİK Analitik Versiyon 2 Dönemi Temmuz’da Başlıyor
İnternet Medyasında BİK Analitik Versiyon 2 Dönemi Temmuz’da Başlıyor
İçeriği Görüntüle

"Bugün dost ve kardeş Mısır'ın başkenti Kahire'de gerçekleştirilen D-8 11'inci Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi'ni başarıyla tamamlayarak ülkemize döndük. Zirvede yaptığımız istişarelerin, aldığımız kararların ülkelerimiz ve bölgemiz için hayırlı olmasını diliyorum."

Cumhurbaşkanı Erdoğan, söz konusu sosyal medya paylaşımında zirvedeki görüntülerinin yer aldığı bir videoya da yer verdi.

Kaynak: AA