Bu hafta sahasında Solwie Energy Fatih Karagümrük ile karşılaşacak olan başkent Ankara’nın güzide kulüplerinden Gençlerbirliği’nde zorlu müsabaka öncesinde İlhan Cavcav Tesisleri’nde moral yemeği organize edildi, kulüp idarecileri ve futbolcuları bir araya geldi.

Gençlerbirliği Kenetlendi 1

Söz konusu organizasyonda; teknik ekip, oyuncular, kulüp personeli ve yöneticiler bir araya gelerek yemek yediler.

Gençlerbirliği Kenetlendi 2

Yemeğin ardından oyunculara seslenen Başkan Osman Sungur, “Geçen hafta son dakikada kaçırdığımız galibiyeti, bu hafta oynayacağımız karşılaşmada telafi edeceğinize inanıyorum. Sizlerden bir galibiyet serisi bekliyorum. Yönetim olarak hepinize güvenimiz tam” ifadelerini kullandı.

Gençlerbirliği’nin X sosyal medya hesabı üzerinden de bu buluşmada çekilen fotoğraflar paylaşıldı.

Gençlerbirliği Kenetlendi 3

Filenin Sultanları Ankara’da Son Maçına Çıkıyor: Rakip Çin
Filenin Sultanları Ankara’da Son Maçına Çıkıyor: Rakip Çin
İçeriği Görüntüle

Kaynak: Haber Merkezi