Trendyol Süper Lig'in 15. haftasındaki karşılaşmanın bitiminde MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca'nın yumruk attığı hakem Halil Umut Meler, tedavisinin sona ermesiyle Acıbadem Ankara Hastanesi'nden taburcu edildi.
Hastane çıkışı demeç vermeyen FIFA kokartlı hakem, aracına binmeden önce el sallamakla yetindi. Meler'in polis eşliğinde kara yoluyla İzmir'e gideceği öğrenildi.
Meler'in sağlık durumu hakkında hastane önünde basın mensuplarına açıklama yapan Acıbadem Ankara Hastanesi Başhekimi Dr. Mehmet Yörübulut, "Hakemimizi taburcu ettik. Gittiği yerde de kontrollerini olacaktır ama şu an gözündeki şişlik dışında herhangi sorunu kalmadı. Hocamıza sonraki hayatında sağlıklı, başarılı bir mesleki kariyer diliyoruz" dedi.
Başhekim Yörübulut, Meler'in tedavi sürecinde neden boyunluk taktığına yönelik soruya da "Eski bir fıtığı vardı. Ona yönelik tedbir amaçlı boyunluk taktık." yanıtını verdi.
Meler'i saha içinde darp ettiği için tutuklanan Faruk Koca, MKE Ankaragücü Kulübü Başkanlığı görevinden de istifa etmişti.
AA




