Keçiören Belediyesi, Bağımlılıkta Danışmanlık ve Rehberlik Merkezi (BADAM) aracılığıyla fidan dikme organizasyonu gerçekleştirdi.
Organizasyon, Keçiören Belediyesi ana hizmet binasının hemen önündeki meydanda kurulan özel stant alanında hayata geçirildi. Program boyunca bölge sakinlerine dijital ekran bağımlılığı, kumar, alkol ve kimyasal madde kullanımının getirdiği tehlikeler hakkında ayrıntılı bilgiler verildi. Belediye bünyesinde faaliyet gösteren BADAM görevlileri tarafından ücretsiz destek süreçleri ve rehberlik hizmetleri hakkında da detaylı broşürler paylaşıldı.
Keçiören Belediyesi tarafından planlanan çalışma, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü vesilesiyle Sağlık İşleri Müdürlüğüne bağlı olarak çalışan BADAM öncülüğünde düzenlendi. Program, "Bağımlılığa Karşı Bir Fidan da Sen Dik" sloganıyla organize edildi.
Belediye merkez binasının giriş meydanına yerleştirilen etkinlik standını ziyaret eden ilçe sakinlerine, çam ağacı fidanı, petunya çiçeği ve Küba kekiği gibi toprağa dikilmeye hazır pek çok fide hediye edildi.





