ERSAN AKBAŞ 

Grip salgınlarının etkilerini azaltmak amacıyla 2023 yılı grip aşısı uygulamasının başlatıldığına ilişkin açıklamayı, Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaptı. 

Sağlık Bakanı Koca X sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Grip Aşısı Uygulaması Başladı" hatırlatmasında bulundu. 

Grip aşısı uygulaması hakkında bilgi veren Bakan Koca, "yılın bu dönemlerinde sık rastlanılan grip slagınlarının etkilerini azaltmak, grip hastalığının hafif geçirilmesini sağlamak ve halk sağlığını korumak amacıyla 2023 yılı grip aşısı uygulamasını 15 Eylül tarihi  itibariyle başlattıklarını" duyurdu. 

Bakan Koca, grip aşısı uygulamasından 65 yaş üzeri büyüklerin, sağlık koşulları açısından risk grubuna girenlerin ve kronik rahatsızlığı olanların yararlanabileceğini açıkladı. 

Paylaşımında grip aşılarının ücretsiz olduğuna vurgu yapan Koca, "Lütfen ihmal etmeyelim" uyarısında da bulundu. 

Muhabir: Ersan AKBAŞ