Ankara, uzun yıllardır beklediği modern cimnastik tesisine kavuştu. Türkiye Cimnastik Federasyonu’nun Etimesgut ilçesi Elvankent Mahallesi’nde inşa ettiği yeni federasyon binası ve cimnastik salonu, kapılarını ilk kez Aerobik Cimnastik Federasyon Kupası ile açtı.
Türkiye Cimnastik Federasyonu Başkanı Suat Çelen, başkentteki yeni tesisin camiaya hayırlı olmasını dileyerek, "Gerçekten çok heyecanlıyız. Muhteşem bir federasyon binamız ve cimnastik salonumuz oldu. Eylül ayında bir açılışımız olacak. Bütün cimnastik ve spor ailemiz davetlidir. Kesin açılış tarihimizi sonra bildireceğiz" dedi.
Uluslararası Müsabakalara da Ev Sahipliği Yapacak
Yaklaşık on yıldır başkentte Türkiye şampiyonası düzenleyemediklerini belirten Çelen, yeni salonun devreye girmesiyle birlikte tüm ulusal müsabakaların rotasının Ankara'ya çevrileceğini de vurguladı.
Çelen, "İnşallah burada uluslararası müsabaka da yapmaya başlayacağız. Yani burası artık cimnastiğin kalplerinden biri olacak" diye konuştu. Yeni salonda düzenlenen ilk organizasyon olan Aerobik Cimnastik Federasyon Kupası'nda, Türkiye’nin farklı noktalarından gelen 11 ilden toplam 242 sporcu mücadele ediyor.
Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!




