Ankara'da düzenlenen Mini Erkekler Ligi finalinde Yedidağspor ile Halkbank şampiyonluk için karşı karşıya geldi. Zorlu mücadeleden 2-1 galip ayrılan Yedidağspor, turnuvayı zirvede tamamladı.
Şampiyonluğun ardından açıklamalarda bulunan Yedidağspor Kulübü Başkanı Murat Yedidağ, elde edilen başarıda emeği bulunan herkese teşekkür etti.

Halkbank karşısında oyuncularının çok iyi bir mücadele ortaya koyduğunu vurgulayan Başkan Yedidağ, bu yaş grubunun önemine değinerek “Bu çocuklar bizim geleceğimiz. Türk voleybolunda çok iyi yerlere geleceklerine inanıyorum. Mini erkeklerde Ankara şampiyonluğu bizim için çok değerli” dedi.
Yedidağ, oyuncularını, ailelerini ve antrenörlerini yürekten kutladığını ifade ederek onlarla birlikte şampiyonluk hatırası fotoğrafı çektirdi.
Ankara’dan son dakika haberleri için bizi takip edin!




