Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, Eko-Çiftlik ve Sıfır Atık Eğitim Merkezi bünyesinde bir piknik programına ev sahipliği yaptı. Belediye tarafından organize edilen pikniğe engelli bireyler ile aileleri katılım gösterdi.
Etkinlik alanında vatandaşlarla tek tek ilgilenen Başkan Ercan, pikniğe gelen tüm katılımcılara ayrı ayrı teşekkür etti. Etkinliğe katılan Sincanlılar ise kendilerine yönelik gerçekleştirilen bu organizasyon için Murat Ercan’a teşekkürlerini iletti.
Sincan Belediyesi bünyesinde hizmet sunan Eko-Çiftlik tesisi, ilçenin özel sakinlerini ağırladı. Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, engelli bireyler ve aileleriyle birlikte piknik yaptı. Eğlenceli anların yaşandığı piknikte özel bireyler ile aileleri, Belediye Başkanı Ercan ile uzun uzun sohbet etti. Eko-Çiftlik tesisinde tura çıkan ilçe sakinleri, burada yürütülen tarımsal faaliyetler ve geri dönüşüm çalışmaları hakkında uzman personelden detaylı bilgiler aldı.
Vatandaşlarımızın Sosyal Hayata Katılımını Destekliyoruz
Pikniğe dair duygularını aktaran Sincan Belediye Başkanı Murat Ercan, “Engelli kardeşlerimiz ve kıymetli aileleriyle bir arada olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Birlikte geçirdiğimiz her an, paylaşmanın ve dayanışmanın ne kadar değerli olduğunu bir kez daha gösteriyor. Sincan Belediyesi olarak her vatandaşımızın hayatını kolaylaştırmak, sosyal hayata daha aktif katılımını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu güzel buluşmaya katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyor, sağlık, huzur ve mutluluk diliyorum” ifadelerini kullandı.





