Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan, ilçede taşımacılık hizmeti veren ulaşım esnafıyla buluştu. Buluşma kapsamında Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı ile Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret eden Başkan Özarslan, emekçilerin sorunlarını ve taleplerini yerinde dinledi.

Başkan Özarslan, taşımacılık sektörünün yüzleştiği problemlerin ortadan kaldırılması amacıyla çalıştıklarını vurguladı. Vatandaşlara sağlanan kamu hizmetinin niteliğini yükseltmek ve emekçilerin mesai yaptıkları ortamları daha iyi hale getirmek için Keçiören Belediyesi adıyla her türlü yardıma devam edeceklerine dikkat çekti. Çalışanların bakış açılarına son derece değer verdiklerini aktaran Özarslan, kolektif düşünce yapısıyla ilçeye verilen hizmet kalitesini büyütmek için kararlılıkla mücadele edeceklerini kaydetti.

Altındağ Belediyesi'nden Çocuklara Ücretsiz Yüzme Kursu Müjdesi
Altındağ Belediyesi'nden Çocuklara Ücretsiz Yüzme Kursu Müjdesi
İçeriği Görüntüle

Şoför Esnafı ile Belediye Arasında Güçlü İletişim Köprüsü Kuruluyor

Başkan Özarslan, ziyaret sırasında sürücülerin ilettiği istekleri ayrı ayrı not aldı. Özarslan, yerel yönetim ile esnaf odaları arasında kurulan bağları daha da kuvvetlendireceklerini ilan etti. Keçiören ilçesinin büyümesinde esnafın payının çok büyük olduğunu aktaran Özarslan, lojistiğin günlük hayatın ritmindeki önemine vurgu yaptı.

Yürüttüğü temasların ardından genel bir durum değerlendirmesi yapan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, “Keçiören’imizin emektar ulaşım esnafıyla bir araya geldik. Önce Keçiören-OSTİM Dolmuş Durağı’nı, ardından Aktepe Stad Taksi Durağı’nı ziyaret ederek şoför esnafımızın talep ve önerilerini dinledik, sohbet ettik. Keçiörenlilere hizmet eden tüm kardeşlerime çalışmalarında kolaylık ve bereket diliyorum” ifadelerini kullandı.

Durak çalışanları, ziyaret için Keçiören Belediye Başkanı'na teşekkür etti. Başkan Özarslan da, bu tarz buluşmaların kesintisiz devam edeceğini aktardı.

Kaynak: Haber Merkezi