YAĞMUR TEMİZ

Ünlü şarkıcı Demet Akalın, 24 Ağustos’ta konser vermek için Didim'e gitti. Yurt dışından gelen fanlarıyla görüşmek için su yoluyla karşıya geçmek isteyen Demet Akalın ve ekibi tekne kazası geçirdi.

Demet Akalın ve ekip arkadaşları, teknenin batması sonucu ciddi bir kaza yaşadı.

Alnında şişlik oluşan ünlü isim, yaşadıklarını sosyal medya hesabı üzerinden sevenleriyle paylaştı.

Demet Akalın, "İyiyiz. Arabayla geliyorum. Tekneyle gelmek isterken çok büyük bir kaza atlattık. Alnım şiş. Geliyorum” dedi.

Yapay Zeka Hitit Tabletlerini Çözerek Tarihe Işık Tutuyor
Yapay Zeka Hitit Tabletlerini Çözerek Tarihe Işık Tutuyor
İçeriği Görüntüle

Alnındaki şişlikleri gösteren ünlü şarkıcı, videolu paylaşım yaparak şunları söyledi:

"İyiyim merak etmeyin. Alnımda şişlik var. Çok yurt dışından gelen fanlarım olduğu için onları bırakmak istemedim. Çok kötü bir tekne kazası yaptık. İskeleye girdi. Gece ben böyle şeyleri kullanmam aslında ama 20 dakikada gideriz diye... Tekne saniyeler içinde battı. O tekneden nasıl sağ çıktık ben algılayamıyorum. Verilmiş sadakamız varmış. Fanlarım da gitmemiş, beklemiş beni. Sağ olsunlar. Ben iyiyim. Geri dönüyorum Bodrum'a... Tabii bir sitemim olacak. Ambulans çağırdık, gelmedi bayağı bir süre. Kaç kere arandı ambulans hayal meyal hatırlıyorum. O eczaneden Allah razı olsun. İlk müdahaleyi yaptı. Bir arkadaşımızın bayağı parmakları falan ezildi. Yalıkavak Marina'da iskeleye bir ışık koysaydınız da, insanlar böyle acayip bir kaza yapmasaydı. Bir travma yaşamasaydı. Çok mesaj geldi dönemedim. Teknelere servis yapan bir bot, tesadüfi kurtardı bizi. Çocuklardan da Allah razı olsun."