Elazığ’ın Beydalı köyünde balık avlayan Orhun Öztürk, Murat Nehri kıyısındaki 2 farklı yerde 50’ye yakın keklik ölüsü buldu.

Keklikleri cep telefonuyla kayda alan Öztürk, “Buraya balığa geldik, daha önce bu durumla hiç karşılaşmadım. Diğer tarafı çekmedim ama sadece burada 10-11 tane ölü keklik var. Acaba zehirlendi mi, yoksa başka bir durum mu var, bilemiyoruz. İnsan üzülüyor” dedi.

İnternet Medyasında BİK Analitik Versiyon 2 Dönemi Temmuz’da Başlıyor
İnternet Medyasında BİK Analitik Versiyon 2 Dönemi Temmuz’da Başlıyor
İçeriği Görüntüle

Durumun ihbar edilmesi üzerine Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekiplerince, kekliklerin ölüm sebebinin belirlenmesi amacıyla çalışma başlatıldı. 

DHA 

Muhabir: Utku KABAKCI