Gençlerbirliği yönetim kurulu üyesi Evren Han, resmi sosyal medya platformu üzerinden görevinden istifa ettiğini paylaştı.

Gençlerbirliği Yönetim Kurulu Üyesi Evren Han, kendisine ait X hesabı üzerinden yayımladığı yazılı açıklamayla mevcut görevine veda ettiğini duyurdu. Paylaşımında ayrılık takvimine de değinen Han, 27 Haziran günü resmi olarak görevinden ayrılmış olacağını belirtti.

Evren Han Gençlerbirliği Yönetim Kurulu Üyeliğinden Ayrıldı

Sosyal medya platformu üzerinden yazılı açıklama yapan Gençlerbirliği Yönetim Kurulu Üyesi Evren Han, "Büyük bir sorumluluk ve iyi niyetle yürüttüğüm Gençlerbirliği Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyeliği görevimden 27.06.2026 itibarıyla istifa ediyorum" ifadelerini kullandı.

Çankaya’da Çocuklara Ücretsiz Futbol Eğitimi Başlıyor
Çankaya’da Çocuklara Ücretsiz Futbol Eğitimi Başlıyor
İçeriği Görüntüle

Gençlerbirliği Spor Kulübü yönetiminin istifaya ilişkin resmi bir geri dönüş yapıp yapmayacağı merakla bekleniyor.

Kaynak: Haber Merkezi