Çankaya Belediye Başkanı Hüseyin Can Güner sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Çiğdemim Derneği’ni ziyaret ettiklerini açıkladı. Derneğin 30 yıllık geçmişine dikkat çeken Güner ziyaret kapsamında yönetim ve mahalle sakinleriyle bir araya geldiklerini belirtti. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, yerel yönetim ile vatandaş iş birliği ve ortak akıl vurgusu öne çıktı.
30 Yıllık Çiğdemim Derneği’ne Ziyaret
Güner açıklamasında "Kuruluşundan bu yana 30 yılı geride bırakan Çiğdemim Derneği’ni ziyaret ederek dernek yönetimi ve komşularımızla bir araya geldik" ifadelerini kullandı. Ziyaretin samimi bir atmosferde gerçekleştiği aktarıldı.
Mahalle Buluşması ve Teşekkür
Ziyaret kapsamında mahalle sakinleriyle de bir araya gelindi. Güner ziyarette kendilerine eşlik eden muhtara ve misafirperverlikleri nedeniyle dernek yönetimine teşekkür ettiğini ifade etti.
Paylaşımında ilçenin gelişimine de değinen Güner, "İlçemizi hep birlikte daha da güzelleştirmek için tüm paydaşlarımızla ortak aklı önemsemeye devam edeceğiz" sözlerine yer verdi.
Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!




