Pursaklar Belediyesi, hem merkezde hem de kırsal mahallelerde ulaşım altyapısını güçlendirmek amacıyla asfalt serim ve yol onarım çalışmalarına yaz günlerinin gelmesiyle hız verdi.
Özellikle ASKİ, EnerjiSA, Telekom ve BaşkentGaz tarafından gerçekleştirilen altyapı çalışmalarının ardından zarar gören yolların yeniden asfaltlanmasına öncelik veren Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, koordineli bir çalışma yürütüyor.

İlçenin dört bir yanındaki ulaşım yatırımlarına büyük önem verdiklerini belirten Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, çalışmaların belirli bir plan dahilinde ilerlediğini ifade etti.
Ekiplerin çalışmalarını sahada denetlen Çetin, vatandaşların yaşam kalitesini yükseltmek için ihtiyaç önceliği bulunan her sokağa dokunacaklarını vurgulayarak, ilçedeki yol ağını çok daha dayanıklı hale getirmekte kararlı olduklarını sözlerine ekledi.
Ankara’dan son dakika haberleri için bizi takip edin!





