Mogan Gölü'nün Altı İleri Teknoloji Radarlarla Didik Didik Ediliyor
Mogan Gölü'nün Altı İleri Teknoloji Radarlarla Didik Didik Ediliyor
İçeriği Görüntüle

Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu ilçe protokolüyle birlikte okul sıralarında çocuklarla buluşarak karne heyecanlarını paylaştı.

Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda Öğrencilerle Buluşuldu

Kahramankazan Belediye Başkanı Selim Çırpanoğlu, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Hamdiye Ünlü İlkokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu. Karne dağıtım programına İlçe Kaymakamı Mustafa Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Coşkun Yener ve ilçe protokolü de katıldı.

Öğrencilere Satranç Takımı Dağıtıldı

Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Selim Çırpanoğlu ve protokol üyeleri, öğrencilere karnelerini takdim ederek başarılarından dolayı tebrik etti. Öğrencilerle yakından ilgilenen Selim Çırpanoğlu, onların karne sevincini paylaşarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Program kapsamında öğrencilere satranç takımı hediye edildi.

"Öğrencilerimizi, Ailelerini ve Öğretmenlerimizi Tebrik Ediyorum"

Eğitim yılı boyunca büyük bir özveriyle çalışan herkesi kutlayan Selim Çırpanoğlu, çocuklara yönelik iyi dileklerini şu sözlerle aktardı:

"Bugün çocuklarımızın mutluluğunu paylaşmanın sevincini yaşadık. Bir eğitim öğretim yılını emek vererek tamamlayan tüm öğrencilerimizi, onları büyük bir özveriyle yetiştiren öğretmenlerimizi ve ailelerini gönülden tebrik ediyorum. Tüm evlatlarımıza sağlıklı, mutlu ve güzel bir tatil diliyorum."

Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!

Kaynak: Bülten