Şırnak’ın Toptepe köyünde bulunan Kömür Eleme Kırma Tesisleri sahasında, dün akşam saatlerinde stok kömürlerde yangın çıktı.

Alevlere ilk müdahale bölgede faaliyet gösteren şirketler tarafından yapıldı. Yangının büyümesi üzerine Şırnak Belediyesi ve İl Özel İdaresi ekipleri de müdahale çalışmalarına katıldı.

İtfaiye araçları ve iş makineleriyle süren çalışmalarda, bazı kömürler güvenli alanlara taşındı.

İçişleri Bakanlığı’ndan 20 İlde Siber Suç Operasyonu: 193 Gözaltı
İçişleri Bakanlığı’ndan 20 İlde Siber Suç Operasyonu: 193 Gözaltı
İçeriği Görüntüle

Vali ve Yetkililer İnceleme Yaptı

Şırnak Valisi Birol Ekici ile Vali Yardımcısı Murat Çiçek, tesise giderek söndürme çalışmalarını sahada gözlemledi ve yetkililerden bilgi aldı.

Kooperatiften Açıklama

Kömür Eleme Tesisleri Kooperatifi Başkanı Sadık Gökalp ise yangının kontrol altına alınması için tüm işletmelerin koordineli şekilde çalıştığını belirtti.

Kaynak: DHA