Altındağ Belediyesi kreşlerinde eğitim ve öğretim yılının tamamlanmasıyla birlikte minik öğrenciler ilk kez karne almanın coşkusunu yaşadı.

Altındağ Belediyesi Bünyesindeki Beş Kreşte Dönem Bitti
Altındağlı minikler ilk karne sevincini doyasıya yaşadı. Altındağ Belediyesi’ne bağlı olarak hizmet veren Ali Ersoy, Aydınlıkevler, Güneşevler, Kuzey Ankara ve Zehra Sena Gültekin Kreşlerinde eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte minik öğrenciler karnelerine kavuştu. İlk kez karne alan miniklerin mutluluğuna aileleri de ortak oldu. Karnelerini alan minik öğrenciler, sevinçli anlar yaşadı.

"Yeni Kreşlerin de Açılışını Yapacağız"
Okul öncesi dönemdeki çocukların gelişim aşamalarına verdikleri önemi vurgulayan yerel idare yöneticileri, önümüzdeki dönemde hizmet ağını daha da genişleteceklerini belirtti. İlk kez karne heyecanı yaşayan Altındağlı minikleri tebrik eden Altındağ Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki, “Okul öncesi eğitim çocuklarımızın gelişimleri için büyük önem arz ediyor. Belediye olarak, çocuklarımızın en iyi şartlarda eğitim almaları için var gücümüzle çalışıyoruz. Okulların açılmasıyla birlikte yeni kreşlerin de açılışını yapacağız inşallah…” dedi.

"Yavrularımızın Yolu ve Bahtı Açık Olsun"
Veysel Tiryaki, “Belediyemize bağlı kreşlerde eğitim öğretim gören minik yavrularımız ilk kez karne aldı. Evlatlarımızı ve onların geleceğe hazırlanmasında büyük emek sarf eden kreş öğretmenlerimizi tebrik ediyor, başarılar diliyorum. Yavrularımızın yolu ve bahtı açık olsun…” ifadelerini kullandı.

Minik öğrencilerin bu heyecan dolu günü, ilçede okul öncesi eğitime verilen kurumsal desteğin gücünü bir kez daha ortaya koyarken, yeni kreş açılışları hedefiyle geleceğe yönelik yatırımların süreceğini gösteriyor.
Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!




