Altındağ Belediyesi koordinasyonunda 250 farklı konuda düzenlenen eğitim seminerleri ile geniş kapsamlı koruyucu sağlık taramalarından 35 bin kişi yararlandı.

Başkent Millet Bahçesinde Anlamlı Buluşma

İlçe genelindeki Kadın Eğitim ve Kültür Merkezleri ile Gençlik Merkezleri bünyesinde dönem boyunca çeşitli seminerler veren gönüllü hocalar, Belediye Başkanı Dr. Veysel Tiryaki tarafından ağırlandı. Başkent Millet Bahçesi içerisindeki Elmas Düğün Salonu bünyesinde organize edilen bu özel buluşmaya, Ankara İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Ali Niyazi Kurtcebe ile 75. Yıl Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Gülben Yıldırım Akgeyik katıldı. Aynı zamanda Karapürçek Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Uzm. Dt. Didem Keçecioğlu Ergüven, farklı resmi kurumların idarecileri ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri de salondaki yerini aldı.

Geride kalan eğitim öğretim sezonunda belediyeyle ortaklaşa hareket eden kurumlardaki çok sayıda uzman isim, ilçeye sundukları katkılardan ötürü teşekkür belgelerini bizzat Veysel Tiryaki'den teslim aldı.

Binlerce Vatandaş Eğitim ve Sağlık Taramalarından Yararlandı

“Yıl içerisinde 25 Kadın Eğitim ve Kültür Merkezi, 15 Gençlik Merkezi, 6 kütüphane ve 4 kreşimizde 250 farklı konuda düzenlediğimiz eğitim programları ve sağlık taramalarından tam 35 bin kişi faydalandı” diyen Başkan Tiryaki, “İş birliği yaptığımız kurumlarla uyum ve güven içerisinde bir yılı daha tamamladık. Sene boyunca ücretsiz sağlık hizmetlerini vatandaşlarımızla buluşturduk. Bize katkı ve destek veren tüm paydaşlarımıza teşekkür ediyor, iş birliğimizin devam etmesini temenni ediyorum” ifadelerini kullandı.

Tiryaki, daha güzel bir Altındağ için çalışmaların aralıksız süreceğini belirtti.

Altındağ Pazarlarında Fiyat ve Etiket Kontrolleri Sıklaştı
Altındağ Pazarlarında Fiyat ve Etiket Kontrolleri Sıklaştı
İçeriği Görüntüle

"Başkanımızın Çok Büyük Emekleri Var"

Sağlık altyapısının güçlendirilmesi ve koruyucu hekimlik uygulamalarının mahalle düzeyine indirilmesinde belediyenin gösterdiği refleks, Ankara genelindeki idari amirler tarafından da büyük bir takdirle karşılandı. Programda konuşma yapan Ankara İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Ali Niyazi Kurtcebe, “Sayın Başkanımızı tanıyoruz, biliyoruz. Başkanımız çalışmaktan hiçbir zaman yılmaz. Bize de her zaman çok büyük destek oldu. Birçok sağlık tesisinin yapımında, hizmetin devam ettirilmesinde ve daha fazla vatandaşımıza ulaşma konusunda Başkanımızın çok büyük emekleri var” diye konuştu. Kurtcebe, Altındağ Belediyesi’ne ve Veysel Tiryaki’ye teşekkürlerini iletti.

Geniş Yelpazede Yüzlerce Seminer Düzenlendi

İlçe sınırlarında yaşayan bireylerin sosyal yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen çalışmalar kapsamında, uzman kadroların desteğiyle adeta bir eğitim seferberliği yürütüldü. Belediye bünyesinde faaliyet gösteren uzmanlar; çocuk gelişiminden aile içi bağların güçlendirilmesine, hukuki haklardan öfke yönetimine kadar geniş bir yelpazede yüzlerce bilgilendirme toplantısı organize etti.

Kadın hakları ve hasta sorumlulukları gibi hayati başlıkların da masaya yatırıldığı bu etkinliklerin yanı sıra mahallelerde yürütülen sağlık taramaları halktan yoğun ilgi gördü. Özellikle diyabet, obezite ve işitme kontrollerinin yanı sıra kanser taramaları, göz muayeneleri ve Alzheimer testleri gibi erken teşhis odaklı tıbbi hizmetler bölge sakinlerinin takdirini topladı.

Altındağ Belediyesi'nin çok sayıda kurumla ortaklaşa yürüttüğü bu kapsamlı sosyal seferberlik, on binlerce vatandaşa sağlanan ücretsiz sağlık ve eğitim imkanlarıyla ilçedeki toplumsal dayanışmayı en üst seviyeye çıkardı.

Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!

Kaynak: Bülten