Ankara’da ulaşımı yakından ilgilendiren yeni bir düzenleme duyuruldu. EGO Genel Müdürlüğü ve Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Ankara Valiliği kararı doğrultusunda Anıtkabir - Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu’nun yolcu iniş ve binişlerine geçici olarak kapatılacağı bildirildi. Sosyal medya üzerinden paylaşılan duyuruda vatandaşlara bilgilendirme yapıldı.

ANKARAY İstasyonu için Kapanma Kararı

EGO Genel Müdürlüğü ve Ankara Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesapları üzerinden yaptığı açıklamada Anıtkabir - Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu’nun geçici olarak kapatılacağını duyurdu. Uygulama Ankara Valiliği kararı doğrultusunda hayata geçirilecek.

Hatay Medeniyetler Korosu'ndan Ankara'da Kardeşlik Konseri
Hatay Medeniyetler Korosu'ndan Ankara'da Kardeşlik Konseri
İçeriği Görüntüle

Yapılan bilgilendirmede 27.06.2026 tarihinde saat 13:00’ten itibaren istasyonun yolcu iniş ve binişlerine kapalı olacağı belirtildi. Bu saatten sonra vatandaşların söz konusu istasyonu kullanamayacağı ifade edildi.

Resmi Açıklama Sosyal Medyadan Yapıldı

EGO ve Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından paylaşılan duyuruda şu ifadelere yer verildi:

"Değerli Vatandaşlarımız, Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27.06.2026 tarihinde saat 13:00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşlarımızın iniş ve binişlerine kapatılacaktır. Vatandaşlarımıza önemle duyurulur."

Yetkililer kararın vatandaşların ulaşım planlamalarını etkileyebileceğini belirterek ANKARAY hattını kullanacak yolcuların alternatif durakları değerlendirmesi gerektiğine dikkat çekti.

Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!

Kaynak: Haber Merkezi