Ankara Orman Bölge Müdürlüğü’nün 'Ormana Çöp Atma' kampanyası kapsamında Beypazarı’nda piknik alanları ve mesire yerlerinde denetimlerin artırılacağı açıklandı. Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin sahada etkin şekilde görev yapacağı ve kontrollerin aralıksız süreceği bildirildi. İlçedeki milli park ve koruma alanlarında Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği tarafından yürütülen denetimlerin de devam ettiği ifade edildi.
Ormanlarda Denetim Süreci Başlıyor
Beypazarı’nda ormanlık alanlar ve mesire yerlerinde çevre temizliği ve güvenlik amacıyla denetimler sıklaştırılıyor. Ankara Orman Bölge Müdürlüğü tarafından başlatılan 'Ormana Çöp Atma' kampanyası sahada uygulamaya alınıyor.
Beypazarı Orman İşletme Müdürlüğü, Ankara Orman Bölge Müdürlüğü’nün başlattığı uygulamaların sahada etkin şekilde hayata geçirileceğini ve çalışmaların kesintisiz devam edeceğini bildirdi. Piknik alanları ve mesire yerleri düzenli olarak kontrol edilecek.
Milli Parklarda Kontroller Devam Ediyor
İlçedeki milli parklar ve koruma alanlarında denetimlerin Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği tarafından sürdürüldüğü aktarıldı. Ormanlara giriş yasağının uygulanmasıyla birlikte Orman İşletme Müdürlüğü ekiplerinin de sahadaki kontrollerini artıracağı belirtildi.
Yangın Riskine Karşı Hazır Ekipler
Yangınlarla mücadele kapsamında oluşturulan ekiplerin Kapıağzı tesislerinde hazır bekletildiği ifade edildi. Olası bir yangın durumunda ekiplerin arazözlerle hızlı şekilde bölgeye sevk edilerek müdahalede bulunacağı kaydedildi.
Ankara'dan son dakika haberleri için bizi takip edin!





