Yaklaşık 39 bin öğrencinin eğitim gördüğü Ankara'nın Çubuk ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sonuna gelinmesiyle birlikte okullarda mezuniyet heyecanı başladı. Meliha Hasanali Bostan Çubuk Anadolu Fen Lisesinden mezun olan 90 öğrenci düzenlenen mezuniyet töreniyle diplomalarını aldı.

Yıldırım Beyazıt Mahallesi'ndeki okul bahçesinde gerçekleştirilen törene öğrenciler, aileler, öğretmenler ve çok sayıda davetli katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda dereceye giren ve başarı gösteren öğrencilere ilçe protokolü tarafından plaket ve başarı belgeleri takdim edildi.
Törende bir konuşma yapan Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş, okulun yapımına büyük katkı sağlayan hayırsever Hasan Ali Bostan ve ailesine teşekkürlerini iletti.
İlçenin sahip olduğu öğrenci nüfusuna dikkat çeken Demirbaş, Çubuk'un yaklaşık 17 bini üniversite, 22 bini ilk, orta ve lise düzeyinde olmak üzere toplamda 39 bine yakın öğrenciyi barındıran güçlü bir eğitim şehri olduğunu vurguladı.
Son yıllarda eğitim alanında yakalanan başarı grafiğiyle ilçenin adından sıkça söz ettirdiğini belirten Demirbaş, mezun gençlere gelecek kariyerlerinde başarılar diledi.
Okul Müdürü Mehmet Kılıçer ise yaptığı konuşmada mezuniyetin bir son olmadığını, öğrencilerin hayat yolculuğunda çıkacakları yeni dönemin başlangıcı olduğunu ifade etti.

Protokol konuşmalarının ardından okul merdivenlerine çıkan öğrenciler, büyük bir coşkuyla keplerini havaya fırlatarak mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı.
Ankara’dan son dakika haberleri için bizi takip edin!




