Ankara'nın Çubuk ilçesi, çocukların ve gençlerin gelişimini desteklemek amacıyla düzenlenen Çubuk Eğitim Festivali’ne ikinci kez ev sahipliği yapıyor.

Çubuk Kaymakamlığı tarafından gerçekleştirilen festival, Yıldırım Beyazıt Anadolu Lisesi bahçesinden başlayan ve ilçe sakinlerinin de yoğun katılım gösterdiği kortej yürüyüşüyle başladı.

Yürüyüşün ardından katılımcılar, etkinliklerin ve stantların yer aldığı Çubukabad Parkı’ndaki festival alanında bir araya geldi.

Festivalin açılış programına Çubuk Kaymakamı Vehbi Bakır, Belediye Başkanı Baki Demirbaş, İlçe Milli Eğitim Müdürü İlhan Eranıl, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, öğrenciler ve çok sayıda aile katıldı.

Çocuklar ve Gençler Odaklı Festival

Açılışta konuşan Kaymakam Vehbi Bakır, bu yıl ikincisini gerçekleştirdikleri festivalin merkezinde çocukların ve gençlerin bulunduğunu belirtti.

Bir ülkenin geleceğinin, yetiştirdiği nesiller kadar güçlü olduğuna vurgu yapan Bakır, “Burada sergilenen her çalışma, çocuklarımızın emeklerinin, hayallerinin ve umutlarının bir yansımasıdır" dedi.

Çubuk Belediye Başkanı Baki Demirbaş ise ilçenin eğitimde, sporda ve sosyal faaliyetlerde elde ettiği başarılarla Ankara'da adından söz ettiren bir konuma geldiğini belirterek, Çubuk'un artık bir eğitim şehri olduğuna vurgu yaptı.

Festivalde Bugün Kapanış Etkinlikleri Olacak

Konuşmaların ardından protokol üyeleri, okulların hazırladığı stantları tek tek ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında öğrencilerden bilgi aldı.

Ankara’da Çocuklara Ücretsiz Yüzme Kursu Başvuruları Başladı
Ankara’da Çocuklara Ücretsiz Yüzme Kursu Başvuruları Başladı
İçeriği Görüntüle

Eğitim stantlarının yanı sıra Kadın El İşleri Atölyesi, GastroÇubuk ve Eğitim Gönüllüleri stantlarının da yer aldığı festival, bugün gerçekleştirilecek kapanış etkinlikleriyle sona erecek.

Ankara’dan son dakika haberleri için bizi takip edin!

Kaynak: AA