EGO Genel Müdürlüğü, 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi çerçevesinde Ankara’da uygulanacak trafik ve güvenlik tedbirlerine yönelik açıklamada bulundu. Bilgilendirmede, EGO otobüslerinin normal işletim düzeninde seferlerini sürdüreceği ancak bazı hatlarda gecikme, güzergah değişikliği ve iptaller oluşabileceği ifade edildi.
EGO tarafından yapılan açıklamada, 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek 36. NATO Zirvesi çerçevesinde Ankara Valiliği tarafından 6 Temmuz Pazartesi günü saat 07.00 itibarıyla başlayacak ve 8 Temmuz Çarşamba günü saat 23.59’a kadar devam edecek trafik ve güvenlik önlemlerinin uygulanacağı vurgulandı.
Bilgilendirmede, vatandaşların mağduriyet yaşamaması için yolculuklarını önceden planlamaları, olabildiğince metro ve ANKARAY’ı tercih etmeleri önerisinde bulunuldu.
Özel araç kullanacak vatandaşların ise “Park Et Devam Et” uygulamasından yararlanmaları gerektiği belirtilirken, EGO Genel Müdürlüğünün resmi internet sitesi ve kurumsal sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruların dinlenmesi gerektiği belirtildi.





