Keçiören Belediyesi bünyesinde eğitim gören Yunus Emre ÇEM ile Mehmet Ali Şahin ÇEM öğrencilerinin hazırladığı yıl sonu sergisi resmi bir törenle açıldı. Düzenlenen etkinliğe Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün de katıldı.

Büyük bir emekle hazırlanan eserler, Neşet Ertaş Kültür Merkezi Sanat Galerisi'nde sergilenmeye başladı. Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, merkezde görev yapan öğretmenlerle birlikte açılış kurdelesini kesti. Okul öncesi sınıflarda eğitim gören çocuklar, programda ritmik dans gösterisi gerçekleştirdi.

Törende kürsüye çıkan Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, konuşmasında Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan’ın tebrik mesajlarını ve selamlarını salondakilere iletti. Açılış konuşmasının ardından sergi alanına geçen Keçiören Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, stantları tek tek gezdi.

Hatay Medeniyetler Korosu'ndan Ankara'da Kardeşlik Konseri
Hatay Medeniyetler Korosu'ndan Ankara'da Kardeşlik Konseri
İçeriği Görüntüle

Programın kapanışında Başkan Yardımcısı Mehmet Aygün, çocuklarla ve aileleriyle hatıra fotoğrafı çektirerek sohbet etti.

Kaynak: Haber Merkezi