İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, kırmızı bültenle aranan iki ve ulusal düzeyde aranan bir olmak üzere toplam üç zanlının Gürcistan'da yakalanarak Türkiye’ye iade edildiğini duyurdu. Operasyon, Emniyet Genel Müdürlüğü İnterpol-Europol Daire Başkanlığı koordinesinde ve Artvin İl Emniyet Müdürlüğü’nün çalışmalarıyla gerçekleştirildi.

Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı "Sınır ötesine de kaçsanız Türk polisinden kaçamazsınız" başlıklı paylaşımda, suçluların Gürcistan’da yakalandığını ve Artvin Sarp Kara Hudut Kapısı üzerinden Türkiye’ye getirildiğini bildirdi.

Yerlikaya’nın verdiği bilgiye göre;

Bu üç zanlının Gürcistan’da yakalanarak sınır kapısından Artvin İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince teslim alındığı belirtildi.

Yerlikaya, Adalet Bakanlığı ve operasyonda görev alan güvenlik personeline teşekkür ederek şunları kaydetti:

“Kırmızı bültenle uluslararası seviyede aranan Ç.K. ve R.Ö.Y. ile ulusal seviyede aranan E.Ç. isimli şahısları Gürcistan’dan ülkemize geri getirdik. İnterpol-Europol Daire Başkanlığımız ile Artvin İl Emniyet Müdürlüğümüzü ve kahraman polislerimizi tebrik ediyorum. Hangi bültenle aranırsa aransın, hangi ülkeye kaçmış olursa olsun, uluslararası iş birliğimiz sayesinde suçluları yakalayıp ülkemize geri getireceğiz.”

Yapılan açıklama, Türkiye’nin uluslararası suçlarla mücadelede etkinliğini ve sınır ötesi iş birliklerindeki kararlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.

Kaynak: AA