Ankara İl Sağlık Müdürlüğü, 7-8 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek 36. NATO Zirvesi boyunca kentteki sağlık hizmetlerinin işleyişine yönelik açıklama yaptı. Kurum, tüm sağlık tesislerindeki faaliyetlerin normal düzeninde ve tam kapasiteyle devam edeceğini belirtti.
Acil Servisler ve Kritik Birimler Kesintisiz Olarak Çalışacak
Yapılan bilgilendirmede, acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren tüm sağlık hizmetlerinin zirve süresince kesintisiz olarak sürdürüleceği aktarıldı.
Şehir içi ulaşımda meydana gelebilecek yoğunluğa karşı MHRS planlamasında gerekli düzenlemelerin yapıldığı belirtilerek, vatandaşların sağlık hizmetlerine ulaşımının aksamaması için önlemler alındığı ifade edildi.




