Altındağlı kadınlar ve gençler için Altındağ Belediyesi, tiyatro seferberliği başlattı. Belediyenin Kadın Eğitim ve Kültür Merkezleri ile Gençlik Merkezi üyeleri, tiyatro oyunlarına götürülmeye başlandı.

Ankara'daki Tesisat Kavgasında Bir Kişiyi Döven 4 Kişiye Dava Açıldı
Ankara'daki Tesisat Kavgasında Bir Kişiyi Döven 4 Kişiye Dava Açıldı
İçeriği Görüntüle

Altındağ Belediye Başkanı Veysel Tiryaki geçmiş dönemde uygulamaya soktukları tiyatro seferberliğini yeniden başlattıklarını açıklayarak, “Önceki dönemlerde Altındağ'da tiyatroya gitmeyen kadın ve çocuk kalmayacak sloganıyla harekete geçmiş, gerçekten de hedefimize ulaşmıştık. Şimdi yine aynı hedefle yola çıkıyoruz” dedi.  

Tiyatronun, Altındağ sakinleri için lüks olmaktan çıkacağını belirten Tiryaki, “Altındağ'da tiyatroya gitmemiş kadın ve çocuk kalmayacak. Yalnızca Ekim ayında 500 Altındağlı kadın ve genç, tiyatro ile buluşacak. Bu sayı giderek artacak” açıklamalarını yaptı.

Ankara’dan son dakika haberleri için bizi takip edin!

Kaynak: Bülten