Keçiören Belediyesi ekipleri, kullanım süresi bitmiş veya kullanılmayan ilaçların doğaya zarar vermesini engellemek için ilçedeki tüm eczanelere "Atık İlaç Toplama Kutuları" dağıttı "Doğayı Koru, Sağlığına Sahip Çık" sloganıyla yürütülen bu çalışma, kimyasal kirliliğin önüne geçmeyi hedefliyor.

İlaçlar Lisanslı Tesislerde İmha Edilecek

Eczanelere yerleştirilen kutularda biriken atık ilaçlar, Keçiören Belediyesi ekipleri tarafından belirli zamanlarda toplanacak. Eczanelerden toplanan bu tıbbi atıklar, yasal kurallara uygun şekilde lisanslı tehlikeli atık bertaraf tesislerine gönderilecek. Bu tesislere gönderilen tıbbi atıklar, uzman gözetiminde imha edilecek.

Ankara’da Babalar Günü Konseri: Yeni Türkü Çayyolu’nda
Ankara’da Babalar Günü Konseri: Yeni Türkü Çayyolu’nda
İçeriği Görüntüle

Muhtarlıklara Belediye Üretimi Ecza Dolabı Desteği

Keçiören Belediyesi ekipleri ayrıca kendi atölyelerinde ürettikleri ecza dolaplarını da ilçe genelindeki tüm mahalle muhtarlıklarına dağıttı.

Kaynak: Haber Merkezi